هرچی که دلت میخواد

سرگرمی
آخرین نظرات
  • ۴ ارديبهشت ۹۳، ۲۱:۲۰ - .........33
    بد بود

درباره آقای خاص تلویزیون;عادل فردوسی پور

ایوب نژاداحمدی | يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۴۶ ب.ظ

عادل در ۱۰ مهرماه ۱۳۵۳ در محله شهرآرا در تهران به دنیا آمد.

وی که تهیه کنندگی برنامه پربیننده ۹۰ را برعهده دارد در زمینه های دیگر نیز درحال فعالیت است که در ادامه این گزارش به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

او نه تنها در شبکه سوم سیما بلکه در شبکه ورزش هم برنامه ۱۲۰ را روی آنتن می برد و تهیه کنندگی و برنامه ریزی کامل این برنامه مهیج را انجام می دهد.

اما به عنوان مجری در برنامه ۱۲۰ حضور ندارد و ما او را از قاب شیشه ای تلویزیون نمی بینیم.

عادل فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف است و علاوه بر نویسندگی و تهیه کنندگی برنامه های ورزشی تلویزیون فعالیتی در زمینه علم و دانش و تدریس نیز دارد.

دانشجویان دانشگاه شریف می توانند مجری محبوب برنامه پرطرفدار ۹۰ را در کلاس های این دانشگاه برای تدریس درس زبان ببینید.

عادل فردوسی پور علاوه بر فعالیت های داخلی در حال حاضر با مجله “ورلد ساکر” که یکی از نشریات معتبر دنیای فوتبال به حساب می ِآید نیز همکاری می کند.

به جرأت می توان گفت عادل یکی از شفاف ترین افرادی است که در زمینه ورزشی در حال فعالیت است و بدون طرفداری از قشر خاصی درحال پیگیری مسائل و حاشیه های اتفاق افتاده در جامعه فوتبال است که اگر همین پیگیری های گاه و بی گاه او نبود معلوم نیست قطر پرونده های حاشیه ای فوتبال ایران به کجا می رسید وعاقبت تمام فوتبالی های کشورمان چه می شد؟!

گفتنی است؛ چشم امید بسیاری از مردم ایران به اوست که شاید بتواند روزی در ایران و در برنامه محبوب ۹۰، گره ای از هزار گره فوتبال را باز کند تا مسئولان وقت متوجه عملکرد سرد وبی روحشان در زمینه ورزش پرطرفدار فوتبال شوند و سطح تفاوت فوتبال ایران با فوتبال دیگر کشورها را کاهش دهند و روحی تازه در کالبد یخ زده فوتبال دمیده شود و در ازای این همه سرمایه گذاری های هنگفت، به جای اتلاف در وقت و احساس مردم، شاهد یک بازی فوتبال تماشاگر پسند و دلچسب باشیم.
  • ایوب نژاداحمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی