هرچی که دلت میخواد

سرگرمی
آخرین نظرات
  • ۴ ارديبهشت ۹۳، ۲۱:۲۰ - .........33
    بد بود

علمای محترم

ایوب نژاداحمدی | چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۲۹ ب.ظ

 با عرض سلام و خسته نباشید خدمت علمای محترم


در یک روز کاری ساعت 7صبح میخواستم اتومبیلم را از پارکینگ بیرون بیاورم

دیدم ماشینی جلوی درب منزل راه را بر من بسته

در همین لحظه یک آقایی به کمکم آمد و با راهنمایی او

و 19بار عقب و جلو کردن ماشین را از پارکینگ خارج کردم

و از آنجا که خسته اش کرده بودم در راه خدا 5هزار تومن به او دادم

مشکل اینجاست

حال که خواستم حرکت کنم ، اون آقا سوار همان ماشینی که راه را بر من بسته بود شد

و حرکت کرد.

از نظر شرعی کشتن این شخص جایز میباشد یا خیر !؟

  • ایوب نژاداحمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی