هرچی که دلت میخواد

سرگرمی
آخرین نظرات
  • ۴ ارديبهشت ۹۳، ۲۱:۲۰ - .........33
    بد بود

۷ مطلب در ۱۵ دی ۱۳۹۲ ثبت شده است

.

ایوب نژاداحمدی | يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۵۶ ب.ظ

33125994060705964425.gif


آ
  • ایوب نژاداحمدی

به نام خدا...

ایوب نژاداحمدی | يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۵۵ ب.ظ

 
 
میخوام با نام اونی شروع کنم که حتی بردن نامشم
 
 
آرامشو به قلب طوفانیم میآره.....

 

با نام اونی که همه جلوی مهربونی هاش کم میارن.....

 

با نام اونی که سراسر لطفه و عظمت.....

 

با نام یگانه معبودم.....

 

به نام خالق زیباییها.

  • ایوب نژاداحمدی

...

ایوب نژاداحمدی | يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۵۴ ب.ظ
تاریخ : چهارشنبه بیست و دوم شهریور 1391 | 15:42 | نویسنده : sanaz

آ
  • ایوب نژاداحمدی

خدایا....

ایوب نژاداحمدی | يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۵۲ ب.ظ

“خداوندا


به من توفیقی ده که فقط یک روز بنده مخلص


تو باشم که می دانم


حتی ساعتی این چنین بودن بس دشوار است


خدایا


یا مهر آنان را که در دلشان بر


من محبتی نیست از دلم بیرون کن یا به


من صبری ده که کسانی را که دوستم ندارند


دوست داشته باشم.


خدای...ا


سینه ام را چنان بگشای که درد های


تمام عالم را در آن جای دهم. حتی درد


محکوم شدن به گناه های ناکرده ام را.


خدایا


به من ذره ای از رحمت بیکرانت را


ببخش تا بتوانم آنانکه محبتم را تقدیمشان


کردم و تحقیر شدم،آنان که دوستشان داشتم


و دشمنم داشتند وآنان که درحقم ظلم کرده اند


را ببخشم...


خداوندا


دستانم خالی اند و دلم غرق


در آمال .یا به قدرت بیکرانت دستانم


را توانا گردان یا دلم را از آرزوهای


دست نیافتی خالی کن.


خدایا


می دانم که نادانم به ذره ای از علم


بیکرانت دانایم کن.


بارالها زبانم در ستایش تو قاصر است


به من زبانی عطا کن تا گوشه ای اندک از


رحمت بیکرانت را سپاس گویم.


خداوندا


راه گم کرده ام ، هدایتم کن.


خدایا


قلبم رااز تمام کینه ها پاک کن که


غیر از تو کسی را بر این کار قادر نیست.


خدایا


باورم را به ایمان و ایمانم را به


یقین مبدل فرما.


خداوندا


به من صبری ده که بر سیلی دشمنان


بخندم و با خنجرهای دوستان به رقص آیم.


خدایا


به خیر و شر خود آگاه نیستم به علمت


و به رحمتت هر آنچه خیر من در آن است


بر من فرو فرست و هر آنچه شری برای من در


آن است از من دور گردان...


خدایا


به من بیاموز چگونه هنگامی که دستانم


را بسته اند و زبانم را بریده اند بر ظلمی


که با چشمانم می بینم صبر کنم.


خدایا


به من یقینی ده که جز تو در هستی هیچ


چیز نبینم.خدایا به من دلی ده که جز مهر


تو در آن هیچ مهری را راه نباشد...


خدایا


به من قلبی ده که دوست داشته باشم


هر آنچه آفریده توست.


خدایا


به من زبانی ده که جز بر حمد تو گویا نگردد.


خدایا


هر آنچه دارم از آن توست پس آنچه خیر من است


بر زبانم جاری کن تا از تو تمنایش کنم که


خود بسیار نادانم.


خدایا


خواسته هایم بسیارند ولی هیچ چیز در


قبال آنها ندارم. پس تو از مخزن بی انتهای


کرمت آنها را به من عطا کن.


خداوندا


با تمام آنچه تو به من عطا کردی می خوانمت


پس دعایم را اجابت فرما ...”

  • ایوب نژاداحمدی

نظر میدی یا نه

ایوب نژاداحمدی | يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۵۱ ب.ظ


فقط دلم میخاد نظر ندی ....

  • ایوب نژاداحمدی

نظر

ایوب نژاداحمدی | يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۴۸ ب.ظ

می گم نظر بذار ......


بگو خب!

عکسهای-بازیگران-سریال-مادرانه

  • ایوب نژاداحمدی

مقایسه 3گوشی گلکسی S4 و ایکسپریاZ و HTC ONE

ایوب نژاداحمدی | يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰ ب.ظ
در ادامه مطلب ببینید
نظر فراموش نشود
  • ایوب نژاداحمدی