هرچی که دلت میخواد

سرگرمی
آخرین نظرات
  • ۴ ارديبهشت ۹۳، ۲۱:۲۰ - .........33
    بد بود

عجیب ترین رکوردهای گینس

ایوب نژاداحمدی | دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۲ ب.ظ
) بیشترین تعداد سوسکی که تا کنون یک نفر خورده است
 
کِن ادوارد از گلاسُپ، دربیشایر کشور انگلستان 36 سوسک را ظرف مدت 1 دقیقه برای صبحانه خورده است. او این رکورد را در تاریخ 5 مارچ سال 2001 میلادی از خود به جای گذاشت. وی بازنشستۀ شغل موشگیری است و شغل دیگری نیز به عنوان یک سرگرم کننده روی صحن از سن 18 سالگی دارد.
 
 
۳)بیشترین تعداد کتابی که به عقب تایپ شده
 
مایکل سانتلیا از کشور ایتالیا 67 کتاب را با 4 کیبورد با دکمه های خالی از نوشته روی آن ها و بدون نگاه کردن به کی بورد که تعداد 3503013 لغت میشود تایپ کرده است. این ها برابر با 19760936 حرف و 23198 صفحه، 263931 پاراگراف و 499554 خط میشوند. همچنین او این کتاب ها را به زبان اصلی آن ها که بعضی از این کتاب ها کتاب رکوردهای گینس سال 2002، کتاب اودیسه، مکبت، نسخۀ لاتین انجیل و کتاب دریای مرده که به زبان عبری قدیمی است تایپ کرده است.
 
ده تا از عجیب ترین رکوردهای دنیا در کتاب گینس + تصاویر
 
۴)بلندترین صدای جیغ جهان
 
بلندترین صدای جیغ جهان که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده 129 دسیبل میباشد که توسط زنی به نام جیل دریک در سال 2000 در لندن به ثبت رسیده است.به گزارش پارس ناز این خانم از تنتردن، شهر کنت، کشور انگلستان میباشد. این صدا فقط 10 دسیبل پایین تر از صدای یک موتور هواپیمای جت است. خانم دریک 52 ساله این استعداد خود را به طور تصادفی در سفری که به لندن داشت کشف کرد. این زمانی بود که او در یک مسابقۀ جیغ در میلنیوم دوم شرکت کرد و به او گفته شد که صدای 129 دسیبل او رکورد دنیا را شکست.
 
 
۵) عجیب ترین عادت غذایی
 
مایکل لوتیتو از گرینوبل کشور فرانسه از سال 1959 است که فلز و شیشه میخورد. متخصصان معده و روده اظهار داشته اند که توانایی او در مصرف 900 گرم فلز در روز منحصر به فرد است. مایکل میگوید که موز و تخم مرغ جوش دادۀ سخت، او را بیمار میکنند. چیزهایی که او از سال 1966 تا کنون خورده شامل 18 دوچرخه، 15 سبد خرید سوپرمارکت، 7 دستگاه تلویزیون، 6 لوستر، 2 تخت خواب، یک جفت اسکی، یک بال سبک هواپیما و یک کامپیوتر است.
 
  • ایوب نژاداحمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی